narrowcasting
Zakelijk

Narrowcasting binnen bedrijven. Waarom?

Zo langzamerhand zie je het steeds meer in het hele westers straatbeeld. Bedrijven, organisaties en overheden delen hun informatie, nieuwtjes en aanbiedingen graag via beelschermen. Plekken waar je deze schermen vaak tegenkomt zijn gemeentehuizen, wachtkamers in ziekenhuizen of bij tandartsen en huisartsen, bij receptiebalies en ook steeds meer binnen bedrijven. Deze vorm van communicatie wordt ook wel narrowcasting genoemd. Vooral grote bedrijven met veel werknemers maken ook steeds meer gebruik hiervan. Waarom dat zo is, lees je hieronder. 

Bereik al je personeel met narrowcasting

In bedrijven waar veel mensen werken zie je vaak dat lang niet iedereen elkaar kent. Dat is voor bedrijfsleiders soms lastig. Soms willen zij namelijk nieuws over het bedrijf of over een collega delen. Met de groep bij elkaar komen is met een personeelsbestand van honderden of zelfs duizenden mensen onmogelijk. Een mail sturen naar het hele bedrijf kan natuurlijk wel, maar schoonmakers, magazijnmedewerkers en onderhoudspersoneel lezen hun mail vaak niet. Dé oplossing voor dit probleem is dan een beeldscherm zoals hierboven beschreven. Dit is de ideale manier om echt het hele bedrijf op de hoogte te houden van actuele bedrijfsinformatie. Ook degenen die geen eigen PC op het werk hebben horen er zo helemaal bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *